Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"LINN, MC"'
We use natural language processing (NLP) to train an automated scoring model to assess students' reasoning on how to slow climate change. We use the insights from scoring over 1000 explanations to design a knowledge integration intervention and test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ecfdf5473dad68002a8891add02101b3
https://escholarship.org/uc/item/0v23n66b
https://escholarship.org/uc/item/0v23n66b
This research investigates the types of revisions students make to position-time graphs they construct. In our online graphing unit, students construct position-time graphs and then revise their graphs after receiving various forms of feedback. We ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a7599ea2b9fe5716b892159a60fecd82
https://escholarship.org/uc/item/0rs328p6
https://escholarship.org/uc/item/0rs328p6
Teachers are currently facing a major instructional challenge, namely, supporting students to meet the three dimensional learning goals of the Next Generation Science Standards without adequate curriculum materials to do so. In this paper, we report
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::677909b5a08c9b79f167e4ee3bb84c2a
https://escholarship.org/uc/item/3p53d0nh
https://escholarship.org/uc/item/3p53d0nh
Publikováno v:
International Handbook of the Learning Sciences ISBN: 9781315617572
To synthesize research on inquiry learning, we integrate advances in theory, instructional design, and technology. We illustrate how inquiry instruction can exploit the multiple, often conflicting ideas that students have about personal, societal, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e1ea4a06288a0722aad3356907b9522
https://escholarship.org/uc/item/0jh3p994
https://escholarship.org/uc/item/0jh3p994
Autor:
Linn MC (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the American Society for Information Science. Nov1996, Vol. 47 Issue 11, p826-842. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.