Zobrazeno 1 - 10
of 189
pro vyhledávání: '"LINHARES, FRANCISCA"'
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSMUniversidade Federal de Santa MariaUFSM.
The objective of this study was to evaluate the nutritional conditions of children with dysphagy caused by brain paralysis to investigate if the phonoaudiologic treatment has had any kind of influence in their nutritional conditions. These children a
Externí odkaz:
http://repositorio.ufsm.br/handle/1/6419
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPEUniversidade Federal de PernambucoUFPE.
Submitted by Fabio Sobreira Campos da Costa (fabio.sobreira@ufpe.br) on 2016-12-12T13:27:53Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 1232 bytes, checksum: 66e71c371cc565284e70f40736c94386 (MD5) TESE Francisca Márcia FINAL.pdf: 1373519 bytes, checksum: 1a0
Externí odkaz:
https://repositorio.ufpe.br/handle/123456789/18068
Autor:
de França, Michelline Santos, Linhares, Francisca Márcia Pereira, Marques Gomes Mendes, Ryanne Carolynne, Lopes, Marcos Venícios de Oliveira, de Queiroz Frazão, Cecília Maria Farias, de Maria Alves de Sousa, Santana, Pontes, Cleide Maria
Publikováno v:
International Journal of Nursing Knowledge; Oct2024, Vol. 35 Issue 4, p375-383, 9p
Autor:
Mendes, Ryanne C. M. G., Morais, Sheila C. R. V., Pontes, Cleide M., Frazão, Cecília M. F. Q., França, Michelline S., Lopes, Marcos V. O., Silva, Gabrielle P., Mangueira, Suzana O., Linhares, Francisca M. P.
Publikováno v:
International Journal of Nursing Knowledge; Jul2024, Vol. 35 Issue 3, p281-289, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Linguagens, Educação e Sociedade (LES); mai-ago2024, Vol. 28 Issue 57, p1-23, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.