Zobrazeno 1 - 10
of 422
pro vyhledávání: '"LIN, ANDY"'
Autor:
Lin, Andy, Torres, Cameron, Hobbs, Errett C., Bardhan, Jaydeep, Aley, Stephen B., Spencer, Charles T., Taylor, Karen L., Chiang, Tony
Enumerated threat agent lists have long driven biodefense priorities. The global SARS-CoV-2 pandemic demonstrated the limitations of searching for known threat agents as compared to a more agnostic approach. Recent technological advances are enabling
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.13898
Autor:
Lin, Andy, Bagnato, Giuseppe
Publikováno v:
In Energy Conversion and Management 1 November 2024 319
Autor:
Lin, Andy
Publikováno v:
Restricted to subscribing institutions.
Thesis (Ph. D.)--UCLA, 2009.
Vita. Includes bibliographical references (leaves 65-70).
Vita. Includes bibliographical references (leaves 65-70).
Autor:
Cheung, David, Lin, Andy, Khirfan, Khaldoon, Rahim, Usman, Tavangar, Amirali, Dang, Frances, Chang, Kenneth, Samarasena, Jason
Publikováno v:
In VideoGIE July 2024 9(7):326-328
Autor:
Lin, Andy, Bagnato, Giuseppe
Publikováno v:
In International Journal of Hydrogen Energy 18 April 2024 63:315-329
Autor:
Liao, Michael Z., Lu, Dan, Lu, Tong, Gibiansky, Leonid, Deng, Rong, Samineni, Divya, Dere, Randall, Lin, Andy, Hirata, Jamie, Shen, Ben-Quan, Zhang, Donglu, Li, Dongwei, Li, Chunze, Miles, Dale
Publikováno v:
In Advanced Drug Delivery Reviews April 2024 207
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
105
This disseration focused on how ideologies generated, influenced and arised connotation in Taiwan school physical education on different historical periods of the nine-year compulsory education. Interpretation conducted by the perspective of
This disseration focused on how ideologies generated, influenced and arised connotation in Taiwan school physical education on different historical periods of the nine-year compulsory education. Interpretation conducted by the perspective of
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/18857417602363388386
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.