Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"LI Chen-bo"'
Autor:
Li, Zhao, Li, Chen-Bo-Wen, Thong, Hao-Cheng, Jiang, Yu-Qi, Xu, Jianchun, Hao, Yanan, Wu, Chao-Feng, Dou, Zhongshang, Bi, Ke, Wang, Ke
Publikováno v:
In Ceramics International 1 September 2023 49(17) Part A:27733-27741
Autor:
ZHANG Xiao-tao, LI Chen-bo
Publikováno v:
Plastics Science & Technology / Suliao Ke-Ji; 2024, Vol. 52 Issue 10, p100-103, 4p
Autor:
Wang, Xuzong, Wang, Nan, Liao, Jiayang, Wang, Xin, Zou, Anqi, Chen, Qiang, Li, Chen‐Bo‐Wen, Zhang, Junwei, Wang, Duan, Peng, Yong, Lv, Xiang, Wu, Jiagang
Publikováno v:
Advanced Functional Materials; 4/3/2024, Vol. 34 Issue 14, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Yi‐Xuan, Zhou, Jinling, Jiang, Yuqi, Li, Chen‐Bo‐Wen, Li, Chao, Lu, Jing‐Tong, Xu, Ze, Yao, Fang‐Zhou, Nan, Hu, Wang, Dawei, Xu, Liqiang, Wang, Yicheng, Du, Yijia, Nie, Jingkai, Zhu, Zhixiang, Gong, Wen, Han, Bing, Wang, Ke
Publikováno v:
Advanced Functional Materials; 3/18/2024, Vol. 34 Issue 12, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Social–emotional skills (e.g., emotion regulation) influence a variety of academic outcomes among children. This study examined the relations of coping strategies and cognitive emotion regulation (CER) to academic achievement goals and academic per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad674bb738d34b078360d0591002dd66