Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"LI, CAROLINE BINGXIN"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2020 109:246-259
Autor:
Guo, Rui a, b, c, Zhang, Wei d, e, ⁎, Wang, Tao d, e, ⁎, Li, Caroline Bingxin e, f, ⁎⁎, Tao, Lan a, ⁎⁎⁎
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management July 2018 72:127-137
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2017 Feb 01. 140(3), 523-536.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44164308
Publikováno v:
Journal of International Marketing. Mar2013, Vol. 21 Issue 1, p39-56. 18p. 1 Black and White Photograph, 5 Charts.
Autor:
Li, Caroline Bingxin1, Li, Julie Juan2
Publikováno v:
Journal of International Marketing. 2008, Vol. 16 Issue 3, p1-22. 22p. 3 Charts.
Publikováno v:
Strategic Management Journal, 2012 Sep 01. 33(9), 1090-1102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23261319
Autor:
Zhou, Kevin Zheng a, ⁎, Li, Caroline Bingxin b, 1
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2010 63(3):224-231
Autor:
Guo, Rui a, b, c, Zhang, Wei d, e, ⁎, Wang, Tao d, e, ⁎, Li, Caroline Bingxin e, f, ⁎⁎, Tao, Lan a, ⁎⁎⁎
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management October 2019 82:309-309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caroline Bingxin Li, Kevin Zheng Zhou
This paper examines how existing knowledge base (i.e., knowledge breadth and depth) interacts with knowledge integration mechanisms (i.e., external market knowledge acquisition and internal knowledge sharing) to affect radical innovation. Survey data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad63e21400f51868b9ee14995d32503c
https://hdl.handle.net/11541.2/125650
https://hdl.handle.net/11541.2/125650