Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"LEWIS, ROBERT K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sampognaro, James R., Lewis, Robert K., Black-Maier, Eric, Pokorney, Sean D., Hegland, Donald D., Piccini, Jonathan P.
Publikováno v:
In Heart Rhythm O2 February 2022 3(1):65-69
Autor:
Black-Maier, Eric, Lewis, Robert K., Barnett, Adam S., Pokorney, Sean D., Sun, Albert Y., Koontz, Jason I., Daubert, James P., Piccini, Jonathan P.
Publikováno v:
In Heart Rhythm September 2020 17(9):1536-1544
Autor:
Lewis, Robert K.
This thesis presents the findings of a project with the overarching aim of exploring the role of School Based Assessment (SBA) in mathematics as a component alongside external written examinations for qualifications. The research was carried out in N
Externí odkaz:
http://adt.otago.ac.nz/public/adt-NZDU20060516.112442
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Black-Maier, Eric, Ren, Xinru, Steinberg, Benjamin A., Green, Cynthia L., Barnett, Adam S., Rosa, Normita Sta, Al-Khatib, Sana M., Atwater, Brett D., Daubert, James P., Frazier-Mills, Camille, Grant, Augustus O., Hegland, Donald D., Jackson, Kevin P., Jackson, Larry R., Koontz, Jason I., Lewis, Robert K., Sun, Albert Y., Thomas, Kevin L., Bahnson, Tristam D., Piccini, Jonathan P.
Publikováno v:
In Heart Rhythm May 2018 15(5):651-657
Autor:
Friedman, Daniel J., Black-Maier, Eric W., Barnett, Adam S., Pokorney, Sean D., Al-Khatib, Sana M., Jackson, Kevin P., Bahnson, Tristram D., Ellis, Christopher R., Atwater, Brett D., Lewis, Robert K., Piccini, Jonathan P.
Publikováno v:
In JACC: Clinical Electrophysiology January 2018 4(1):112-120
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.