Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"LEONARD, WILLIAM J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beatty, Ian D., Feldman, Allan, Leonard, William J., Gerace, William J., Cyr, Karen St., Lee, Hyunju, Harris, Robby
Technology-Enhanced Formative Assessment (TEFA) is a pedagogy for teaching with classroom response technology. Teacher Learning of TEFA is a five-year research project studying teacher change, in the context of an intensive professional development p
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0806.4924
The ASK-IT/Assessing-to-Learn (A2L) project is an attempt to bring a strategic approach to learning, instruction, and communication. ASK-IT/A2L seeks to integrate formative assessment and classroom response system use with physics instruction at both
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0508144
Autor:
Glauser, Kayden G., Kelley, Reagan E., Leonard, William J., Hendrix, Jo, Petri, Suzanne, Tong, Eric I., Chan, Yvonne L., Lipner, Ettie M., Dawrs, Stephanie N., Honda, Jennifer R.
Publikováno v:
Current Microbiology; Feb2024, Vol. 81 Issue 2, p1-11, 11p
Autor:
Leonard, William J.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 2000 Feb 01. 93(2), 140-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27971308
Autor:
Leonard, William J.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 2001 Mar 01. 94(3), 234-236.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20870646
Autor:
Leonard, William J.
Publikováno v:
Hebrew Studies, 1976 Jan 01. 17, 138-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44898234
Autor:
LEONARD, WILLIAM J.
Publikováno v:
The Journal of Education, 1920 Jun 01. 9123 (2283), 622-623.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42805268
Autor:
LEONARD, WILLIAM J.1
Publikováno v:
America Magazine: The Jesuit Review of Faith & Culture. 12/21/1963, Vol. 109 Issue 25, p798-801. 4p.
Autor:
LEONARD, WILLIAM J.1
Publikováno v:
America Magazine: The Jesuit Review of Faith & Culture. 9/12/1981, Vol. 145 Issue 6, p119-121. 3p.