Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"LEM, Stephanie"'
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2020 Jan 01. 103(1), 27-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45281120
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2021 86
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2017 Oct 01. 32(4), 537-550.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951926
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2014 Dec 01. 29(4), 557-575.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551158
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2013 26:22-35
Autor:
Lem, Stephanie, Van Dooren, Wim
Intuitions play an important role in mathematical reasoning. Stavy and Tirosh pro-posed the intuitive rules theory and showed how various tasks are incorrectly solved on the basis of intuitive rules triggered by salient task characteristics. In this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::2dc78ea50d17013363672d70ea72f580
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/625829
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/625829
Autor:
LEM, Stephanie1 Stephanie.Lem@ppw.kuleuven.be, VANDEBEEK, Claudia1, ONGHENA, Patrick2, VERSCHAFFEL, Lieven1, VAN DOOREN, Wim1
Publikováno v:
Studia Psychologica. 2014, Vol. 56 Issue 2, p127-136. 10p.
Autor:
Lem, Stephanie1 Stephanie.Lem@ped.kuleuven.be, Van Dooren, Wim1, Gillard, Ellen1, Verschaffel, Lieven1
Publikováno v:
Studia Psychologica. 2011, Vol. 53 Issue 2, p123-135. 13p.
Autor:
Van Dooren, Wim1 (AUTHOR) wim.vandooren@kuleuven.be, Lem, Stephanie1 (AUTHOR), De Wortelaer, Hannelore1 (AUTHOR), Verschaffel, Lieven1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Mathematical Behavior. Mar2019, Vol. 53, p96-104. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.