Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"LEHRER, RONI"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Politische Vierteljahresschrift, 2018 Sep 01. 59(3), 493-519.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48723026
Autor:
Cornesse, Carina, Krieger, Ulrich, Sohnius, Marie-Lou, Fikel, Marina, Friedel, Sabine, Rettig, Tobias, Wenz, Alexander, Juhl, Sebastian, Lehrer, Roni, Möhring, Katja, Naumann, Elias, Reifenscheid, Maximiliane, Blom, Annelies G.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society, Series A (Statistics in Society), 1411-1437
The outbreak of COVID-19 has sparked a sudden demand for fast, frequent and accurate data on the societal impact of the pandemic. This demand has highlighted a divide in survey data collection: Most probability-based social surveys, which can deliver
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79646
Publikováno v:
International Studies Quarterly, 2017 Dec 01. 61(4), 749-759.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48539050
Publikováno v:
Social Science Quarterly, 2017 Sep 01. 98(3), 1026-1044.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26612456
Publikováno v:
European Union Politics, 21, 3, 429-450
The United Kingdom's 2016 'Brexit' referendum vote to leave the European Union (EU) raised concerns that other countries would follow suit. This article examines how arguments about EU membership related to economic, cultural, political, and security
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/74671
Publikováno v:
The American Political Science Review, 2016 May 01. 110(2), 397-410.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24809531
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.