Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"LEER, JANE"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leer, Jane1,2,3 (AUTHOR) leerja@bc.edu, Lopez Boo, Florencia4 (AUTHOR), Norman, Savannah1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Sep2023, Vol. 94 Issue 5, p1222-1238. 17p. 6 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leer, Jane
Publikováno v:
In International Journal of Educational Development July 2016 49:80-90
This experiment will examine how systemic racial biases in the child welfare system might negatively impact Black parents' interest in participating in home visiting programs. We will also assess the role of alternative labeling strategies (i.e., “
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e5ca97fa25cca1ec7149d1f9551c18f0
Cross-race interactions are known to cause increased anxiety, discomfort, and cognitive depletion of executive function in monoracial individuals (Dovidio, Kawakami, & Gaertner, 2002; Richeson & Shelton, 2003; Richeson, Trawalter, & Shelton, 2005). R
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f95ed4664852162fefa9bd527950613b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.