Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"LEE, YEUNG CHUNG"'
Autor:
Lee, Yeung Chung
This thesis is a critical evaluation of the junior secondary science curriculum reform in Hong Kong. The new curriculum replaces the previous Integrated Science curriculum based on Scottish Integrated Science developed in the 1970s. This study focuse
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.408665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MCCOMAS, WILLIAM F., REISS, MICHAEL J., DEMPSTER, EDITH, LEE, YEUNG CHUNG, OLANDER, CLAS, CLÉMENT, PIERRE, JAN BOERWINKEL, DIRK, WAARLO, AREND JAN
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2018 Sep 01. 80(7), 483-492.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26621407
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Yeung Chung
Publikováno v:
Chinese Science Education in the 21st Century: Policy, Practice, and Research
Decision-making about socioscientific issues could serve as a means to engage students in multi-perspective thinking, critical reasoning, argumentation, and value judgment, which are regarded as increasingly important goals of school education in gen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Yeung Chung1,2 yclee@ied.edu.hk
Publikováno v:
Journal of Biological Education (Society of Biology). Autumn2004, Vol. 38 Issue 4, p172-177. 6p. 12 Black and White Photographs, 2 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Yeung Chung
Publikováno v:
Journal of Biological Education (Society of Biology). Autumn2002, Vol. 36 Issue 4, p189. 6p. 12 Black and White Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.