Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"LEE, MICK"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yike Zhu, Ackers-Johnson, Matthew, Shanmugam, Muthu K., Sivappiragasam Pakkiri, Leroy, Lee Drum, Chester, Yanpu Chen, Kim, Johnny, Paltzer, Wyatt G., Mahmoud, Ahmed I., Lek Wen Tan, Wilson, Chang Jie Lee, Mick, Jianming Jiang, Danh Anh Tuan Luu, Shi Ling Ng, Yi Qing Li, Peter, Anhui Wang, Rong Qi, Jing Xiang Ong, Gabriel, Yu Ng, Timothy, Haigh, Jody J.
Publikováno v:
Circulation; 6/4/2024, Vol. 149 Issue 23, p1833-1851, 19p
Publikováno v:
Business Travel News. 1/21/2019, Vol. 36 Issue 1, p14-15. 2p.
Autor:
Richard D. Bowden, Kerstin Ams, Terry Bensel, Matthew Bethurem, Kelly Boulton, Laura Branby, Casey Bradshaw-Wilson, Delia Byrnes, Ian Carbone, Beth Choate, Lee 'Mick' Demi, Wendy Kedzierski, Eric Pallant, Kelly Pearce, Chris Shaffer, Jesse Swann-Quinn
Publikováno v:
World Sustainability Series ISBN: 9783031228551
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::91fbfa11bf45caac0b94e6683a95216b
https://doi.org/10.1007/978-3-031-22856-8_22
https://doi.org/10.1007/978-3-031-22856-8_22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alyssa Lee Mick
Publikováno v:
Advances in Psychology, Mental Health, and Behavioral Studies
For decades, public schools in the United States have employed retributive discipline systems that rely heavily on exclusion as a primary means to mete punishment. More recently, some schools have begun employing restorative practices which encourage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::70422ccec265c588caab7ea4fbbae4bd
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7473-7.ch010
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7473-7.ch010
Autor:
Lee, Mick, Jones, Karen
Publikováno v:
Teaching History, 2001 Jun 01(103), 3-3.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43260397
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.