Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"LCFF"'
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 25, Iss 0 (2017)
Local control has been a bedrock principle of public schooling in America since its inception. In 2013, the California Legislature codified a new local accountability approach for school finance. An important component of the new California Local Con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fcda7e9ad0a4e29ab3a2f567760d3d5
Autor:
Rebecca Wolf, Janelle Sands
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 24, Iss 0 (2016)
California recently overhauled its K–12 public education finance system. Enacted in 2013, the Local Control Funding Formula (LCFF) replaced California’s 40-year-old funding formula. The LCFF increases district officials’ fiscal flexibility; pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbc86fa5d01a405c8a7cac2ca8b91d1d
Autor:
John T. Affeldt
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 23, Iss 0 (2015)
California is in the midst of the nation’s most significant current overhaul of a state school funding and accountability system. This paper examines the state’s recent reforms enacted through the Local Control Funding Formula (LCFF) against the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03582fd7bed94b12ad6eae4e1416ae76
[EN] The bidirectional DC-DC converters are being used more frequently in electric power systems. Bidirectional converters allows the incorporation of alternative and renewable energy sources at different voltage levels, by means of new power systems
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10251/61627
Autor:
Guacaneme Moreno, Javier Antonio
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] The bidirectional DC-DC converters are being used more frequently in electric power systems. Bidirectional converters allows the incorporation of alternative and renewable energy sources at different voltage levels, by means of new power systems
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c8188d0a87d63df1fc3649f5a260d16
https://doi.org/10.4995/thesis/10251/61627
https://doi.org/10.4995/thesis/10251/61627
Autor:
Astorga-Almanza, Mariana
Publikováno v:
Astorga-Almanza, Mariana. (2016). The Impact of California’s Local Control Funding Formula on Two Los Angeles County School District Arts Education Programs: A Multi-Site Case Study. UCLA: Education-Leadership Program 0659. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0w18x08b
The purpose of this qualitative, multi-site case study was to examine how the introduction of California’s Local Control Funding Formula (LCFF) contributed to a change in arts education at the district level at two Los Angeles County school distric
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::bae4f4f177f81210e2a4a8031b27784a
http://www.escholarship.org/uc/item/0w18x08b
http://www.escholarship.org/uc/item/0w18x08b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.