Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"LAYBOURN, PHYLLIS"'
Autor:
Curley, Lee J., Murray, Jennifer, MacLean, Rory, Munro, James, Lages, Martin, Frumkin, Lara A., Laybourn, Phyllis, Brown, David
The Scottish verdict of not proven represents a second acquittal verdict which is not legally defined. Existing research into the influence of the not proven verdict on jury decision making is modest. The main aim of the current study was therefore t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ffef8561e6698e4bd6c3fd03e49a8511
https://eprints.gla.ac.uk/236471/1/236471.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/236471/1/236471.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huxham, Mark1 (AUTHOR) m.huxham@napier.ac.uk, Laybourn, Phyllis1 (AUTHOR), Cairncross, Sandra1 (AUTHOR), Gray, Morag1 (AUTHOR), Brown, Norrie1 (AUTHOR), Goldfinch, Judy1 (AUTHOR), Earl, Shirley1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Dec2008, Vol. 33 Issue 6, p675-686. 12p. 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Aug2001, Vol. 26 Issue 4, p367-380. 14p. 6 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Mar1999, Vol. 24 Issue 1, p41. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.