Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"LAWSON, JO"'
CONTINUITY AND CHANGE IN A GREEK RURAL LANDSCAPE: THE LACONIA SURVEY. VOLUME II: ARCHAEOLOGICAL DATA
Autor:
Cavanagh, William, Crouwel, Joost, Catling, R. W. V., Shipley, Graham, ARMSTRONG, PAMELA, CARTER, TRISTAN, HIBLER, DAVID, JONES, RICHARD, LAWSON, JO, OVERBEEK, MARCO, SARRIS, APOSTOLOS, VISSCHER, HELEEN, YDO, MARK
Publikováno v:
The British School at Athens. Supplementary Volumes, 1996 Jan 01(27), iii-459.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40856026
Publikováno v:
Practice (09503153); Jun2007, Vol. 19 Issue 2, p97-113, 17p, 3 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lawson, Joel Michael
The focused laser differential interferometer (FLDI) is a non-imaging optical diagnostic that is sensitive to density disturbances. A distinguishing feature is reduced sensitivity away from the focal plane of its beams. The spatial resolution is sub-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lawson, Jordan L.
Thesis advisor: Laura M. O'Dwyer
Education researchers are frequently interested in examining the causal impact of academic services and interventions; however, it is often not feasible to randomly assign study elements to treatment conditions i
Education researchers are frequently interested in examining the causal impact of academic services and interventions; however, it is often not feasible to randomly assign study elements to treatment conditions i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:108595