Zobrazeno 1 - 10
of 314
pro vyhledávání: '"LARSON CL"'
Autor:
Lisdahl, Krista M, Tapert, Susan, Sher, Kenneth J, Gonzalez, Raul, Nixon, Sara Jo, Feldstein Ewing, Sarah W, Conway, Kevin P, Wallace, Alex, Sullivan, Ryan, Hatcher, Kelah, Kaiver, Christine, Thompson, Wes, Reuter, Chase, Bartsch, Hauke, Wade, Natasha E, Jacobus, Joanna, Albaugh, MD, Allgaier, N, Anokhin, AP, Bagot, K, Baker, FC, Banich, MT, Barch, DM, Baskin-Sommers, A, Breslin, FJ, Brown, SA, Calhoun, V, Casey, BJ, Chaarani, B, Chang, L, Clark, DB, Cloak, C, Constable, RT, Cottler, LB, Dagher, RK, Dapretto, M, Dick, A, Do, EK, Dosenbach, NUF, Dowling, GJ, Fair, DA, Florsheim, P, Foxe, JJ, Freedman, EG, Friedman, NP, Garavan, HP, Gee, DG, Glantz, MD, Glaser, P, Gonzalez, MR, Gray, KM, Grant, S, Haist, F, Hawes, S, Heeringa, SG, Hermosillo, R, Herting, MM, Hettema, JM, Hewitt, JK, Heyser, C, Hoffman, EA, Howlett, KD, Huber, RS, Huestis, MA, Hyde, LW, Iacono, WG, Isaiah, A, Ivanova, MY, James, RS, Jernigan, TL, Karcher, NR, Kuperman, JM, Laird, AR, Larson, CL, LeBlanc, KH, Lopez, MF, Luciana, M, Luna, B, Maes, HH, Marshall, AT, Mason, MJ, McGlade, E, Morris, AS, Mulford, C, Nagel, BJ, Neigh, G, Palmer, CE, Paulus, MP, Pecheva, D, Prouty, D, Potter, A, Puttler, LI, Rajapakse, N, Ross, JM, Sanchez, M, Schirda, C, Schulenberg, J, Sheth, C, Shilling, PD, Sowell, ER
BackgroundThe Adolescent Brain Cognitive Development ™ Study (ABCD Study®) is an open-science, multi-site, prospective, longitudinal study following over 11,800 9- and 10-year-old youth into early adulthood. The ABCD Study aims to prospectively ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::e21e700a2bd80dd1d6c33dfcdeda3849
https://escholarship.org/uc/item/7qb0h9sp
https://escholarship.org/uc/item/7qb0h9sp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.