Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"LARGE RETAILER"'
Autor:
Murali Patibandla
Publikováno v:
IIMB Management Review, Vol 26, Iss 4, Pp 214-221 (2014)
Supply chain is the backbone of retail business. Adoption of an efficient supply chain between producers and consumers by modern large retailers could reduce average transaction and information costs of market exchange; generate surplus for stakehold
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e95a2d576e646c9b2292c400c57fc24
Publikováno v:
International journal of fruit science, 284-300
STARTPAGE=284;ENDPAGE=300;ISSN=15538362;TITLE=International journal of fruit science
International journal of fruit science (2016)
STARTPAGE=284;ENDPAGE=300;ISSN=15538362;TITLE=International journal of fruit science
International journal of fruit science (2016)
‘Angelys’ is a new brand of pear cultivar, produced and marketed under the trademark license model called “Club variety.” The main aim of this article was to evaluate factors triggering a potential interest in Italian large-scale retail regar
Autor:
Silvio M. Brondoni, Sabina Riboldazzi
Publikováno v:
Symphonya. Emerging Issues in Management; 2015: Special Issue on Development Policies in Large Retailers; 1-7
Symphonya, Pp 1-7 (2015)
Symphonya, Pp 1-7 (2015)
Over-supply and global markets favour ‘standardised selectivity’ in consumption and impose new competition rules for retailers. In particular, market-driven competition emphasizes global economies of scale related to the ‘intensity of sharing
Autor:
Pedroza Filho, Manoel Xavier
Publikováno v:
IAMO Forum 2008
IAMO Forum 2008, Leibniz Institute of Agricultural Development in Central and Eastern Europe (IAMO). DEU. Leibniz Institute of Agricultural Development in Transition Economies., Jun 2008, Halle (Saale), Germany. 7 p
IAMO Forum 2008, Leibniz Institute of Agricultural Development in Central and Eastern Europe (IAMO). DEU. Leibniz Institute of Agricultural Development in Transition Economies., Jun 2008, Halle (Saale), Germany. 7 p
International audience; This paper tries to explain the actual changes in the governance structure of the French market of cut flowers and prints out implications for the foreign suppliers. The specific focus is upon the rising power of supermarkets
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::14fe0f8b9997b116cb2b3815e969ab5c
https://hal.inrae.fr/hal-02824249
https://hal.inrae.fr/hal-02824249
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.