Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"LABRAKE, CYNTHIA"'
Autor:
Riegle-Crumb, Catherine, Morton, Karisma, Moore, Chelsea, Chimonidou, Antonia, Labrake, Cynthia, Kopp, Sacha
Owing to their potential impact on students' cognitive and non-cognitive outcomes, the negative attitudes towards science held by many elementary teachers are a critical issue that needs to be addressed. This study focuses on the science education of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.04015
Autor:
Riegle-Crumb, Catherine, Morton, Karisma, Moore, Chelsea, Chimonidou, Antonia, Labrake, Cynthia, Kopp, Sacha
Owing to their potential impact on students' cognitive and non-cognitive outcomes, the negative attitudes towards science held by many elementary teachers are a critical issue that needs to be addressed. This study focuses on the science education of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e06d010a5907b935d2a190b6788f023
https://europepmc.org/articles/PMC5034297/
https://europepmc.org/articles/PMC5034297/
Do Inquiring Minds Have Positive Attitudes? The Science Education of Preservice Elementary Teachers.
Autor:
RIEGLE‐CRUMB, CATHERINE, MORTON, KARISMA, MOORE, CHELSEA, CHIMONIDOU, ANTONIA, LABRAKE, CYNTHIA, KOPP, SACHA
Publikováno v:
Science Education; Sep2015, Vol. 99 Issue 5, p819-836, 18p, 3 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LaBrake, Cynthia C, Fung, L.W.-M *
Publikováno v:
In BBA - Molecular Basis of Disease 1998 1406(2):152-161