Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"L2 writing performance"'
Autor:
Cheng Peng, Zhen Bao
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionGenres, having distinct communicative functions, elicit different levels of reasoning demands in writing tasks. The current study investigated the influence of cognitive complexity triggered by a seldom studied pair of genres (expository
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20dee169763b4780b04f33851a78fd56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 12, Iss 25, Pp 239-267 (2020)
AbstractThe present study examined relationships among critical thinking, writing strategy use, second/foreign language (L2) writing anxiety, and L2 writing performance of Iranian English as a foreign language (EFL) learners. To this end, 100 homogen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b3b12d06c5f42b58e5660755a956d93
Publikováno v:
Journal of English Language Pedagogy and Practice, Vol 12, Iss 24, Pp 115-136 (2019)
Errors are one of the enigmatic parts in the process of foreign language (L2) learning as they are extremely versatile at each and every stage of the language learning proficiency. The present study, therefore, was an attempt to reveal Iranian EFL le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23ea400cc98c443ca3826c16a3500458
Autor:
Kutay Uzun
Publikováno v:
Literacy Trek, Vol 5, Iss 1, Pp 23-36 (2019)
Performance in L2 writing is a complex phenomenon which encompasses complexity, accuracy and fluency. However, relevant literature indicates that lexical performance also plays a role in L2 writing performance as a whole. In this respect, the present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99abeec264d24c50a9564756043763c7
Autor:
Jalil Fathi, Saeed Nourzadeh
Publikováno v:
Issues in Language Teaching, Vol 8, Iss 1, Pp 63-91 (2019)
This study investigated the effects of blog-mediated instruction on English-as-a-foreign language (EFL) learners’ writing performance and anxiety. In addition, it aimed to probe into the EFL learners’ attitudes towards blog-mediated writing instr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64ddd910ae7145bebb5fec7975c1d710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.