Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"L2 reading proficiency"'
Autor:
Marco Cancino, Nicol Gonzalez
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 9, Iss 4 (2023)
Background. Affective variables such as second language (L2) reading attitudes (RAs) and L2 reading self-efficacy (RSE) have been regarded as factors which influence academic results in regular face-to-face reading instruction. Research has reported
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3e8673688fd476ea29b476c0090f491
Publikováno v:
Reading & Writing, Vol 8, Iss 1, Pp e1-e11 (2017)
The ability to read and interpret textbooks and other assigned material is a critical component of success at university level. Therefore, the aims of this study are twofold: to evaluate the reading levels of first-year students when they first enter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19b202a3543b40a9aa270993fe680275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.