Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"L2 pronunciation training"'
Autor:
Joan C. Mora, Ingrid Mora-Plaza
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 10, p 1042 (2023)
Input and context-related factors identified by research as key success variables in L2 pronunciation development in immersion contexts play a very modest role in instructed foreign language (FL) learning environments. Scarce L2 exposure and use and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce3c8ab9637a4e648af7e304ecd08cfa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.