Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"L1-L2 congruency"'
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 723-740 (2023)
Multi-word units (MWUs) are defined as two or more words that commonly co-occur. There is evidence that knowledge of high-frequency MWUs is essential to language fluency, leading to growing research identifying valuable MWUs to learn and the impact o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d65119faa3864eacabf16d280cd719ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ying Jiang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The present study investigated the effects of L1-L2 congruency, collocation type, and restriction on L2 collocational processing. Advanced Chinese learners of English and native English-speaking controls performed an online acceptability judgment tas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33697b0db8304cab804aa981ca7620c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dissertation/ Thesis
Autor:
Baierschmidt, Junko
Lexical inferencing is considered a listening strategy that is commonly employed by advanced EFL (English as a Foreign Language) listeners and a factor that contributes to successful listening comprehension. However, investigations of the factors tha
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/8319
Lexical inferencing is considered a listening strategy that is commonly employed by advanced EFL (English as a Foreign Language) listeners and a factor that contributes to successful listening comprehension. However, investigations of the factors tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8e050057046111de2b0eb2f23cfddf76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.