Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"L1 language"'
Autor:
Mroczkowski, Maggie
There has been significant research attention paid to the pedagogical value of using first language (L1) in the language learning classroom, particularly in multilingual contexts (Shin et al., 2019). However, in the Anglophone language learning conte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::cf3d1a21a77485b2d8d912eca4b3980c
https://hdl.handle.net/1842/40671
https://hdl.handle.net/1842/40671
Publikováno v:
Applied Linguistics, 1-27. Oxford University Press
STARTPAGE=1;ENDPAGE=27;ISSN=0142-6001;TITLE=Applied Linguistics
STARTPAGE=1;ENDPAGE=27;ISSN=0142-6001;TITLE=Applied Linguistics
Abstarct An important skill for L1 language teachers when teaching grammar is the ability to produce and quickly evaluate arguments that underpin a grammatical analysis. Previous research has revealed that the strongest arguments in favour of a parti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8efd27892241fc8d7b991205eac1b641
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/3f02188c-97d4-4ac7-8a2b-8b39beb6543f
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/3f02188c-97d4-4ac7-8a2b-8b39beb6543f
Autor:
Laurel Smith Stvan, Suganthi John
Publikováno v:
EuroAmerican Journal of Applied Linguistics and Languages, Vol 3, Iss 1, Pp 1-22 (2016)
Contrasted with the more typical English bare noun forms of mass and proper nouns, bare singular count nouns comprise a problematic set for many descriptive grammars and thus for many second language learners. Although article usage is one of the tri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cfa16bc90c84e8da3f1930f3ea2edce
Publikováno v:
実践女子大学CLEIPジャーナル. 7:15-25
L1⁺ approach is a novel methodology for ELT, which attempts to maximize the benefit of L1 knowledge for L2 language learning. This paper attempts to verify the mechanisms and efficacy of the L1⁺ approach by discussing the concept of L1⁺ languag
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.