Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"L1 education"'
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 10, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract An applied research proposal for integrated learning based on the use of educational robotics has been proposed. The design has been implemented with a sample of 21 four-year-old students applying twenty-first-century competencies (collabora
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/549bd5827c47444088e0b1cc161ef72e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liptáková, Ľudmila
Publikováno v:
O dieťati, jazyku, literatúre / On Child, Language and Literature. IX(1):10-25
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1008219
Autor:
Štěpáník, Stanislav
Publikováno v:
Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole. Między schematyzmem a kreatywnością / Competences of a Polish teacher in a contemporary school. Between schematism and creativity. :85-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=842879
Autor:
Liptáková, Ľudmila
Publikováno v:
Crossroads. A Journal of English Studies. (01 (24)):12-25
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=973658
Autor:
Ľudmila Liptáková
Publikováno v:
Crossroads, Iss 24, Pp 12-25 (2019)
The paper focuses on defining the relationship between developmental linguistics and L1 education. We consider both theories and empirical research in developmental linguistics an important theoretical basis for L1 education, especially in pre-school
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b9f5cc813fd4c69ba0937ab02b673f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.