Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"L.M. Costa Monteiro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L.M. Costa Monteiro, S. C. Gomes Junior, T. Saad, Ana C. Monteiro, G.N. Cruz, Juliana Marin Fontes
Publikováno v:
J Pediatr Urol
Introduction: We have previously reported on neurogenic bladder dysfunction among Congenital Zika Virus Syndrome (CZS) patients, but it is unknown how they will respond to treatment. Objective: To assess whether children with neurological lower urina
Publikováno v:
Journal of Pediatric Urology. 15:434-435
We read with great interest the ‘Letter to the Editor’ commenting on our article ‘Neurogenic bladder in the settings of congenital Zika syndrome: a confirmed and unknown condition for urologists’ and welcomed the opportunity to further discus
Autor:
L.M. Costa Monteiro, Maria Elizabeth Lopes Moreira, Ana C. Monteiro, G.F. de Araujo, G.N. de O. Cruz, Juliana Marin Fontes, T. Ventura
Publikováno v:
Journal of Pediatric Urology. 15:450.e1-450.e7
Summary Introduction Congenital Zika syndrome (CZS) is a recently discovered condition that affects central nervous system structures that control the lower urinary tract. The first cases of neurogenic bladder (NB) were recently reported as a sequala
Publikováno v:
Journal of pediatric urology. 2(4)
Objective To evaluate the long-term response to high-intensity, short-term biofeedback in children with severe voiding dysfunction. Patients and methods We retrospectively reviewed patients who underwent short-term, high-intensity biofeedback therapy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.