Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"L.L.K. Leung"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L.L.K. Leung, Howard C. Luong
Publikováno v:
IEEE Transactions on Microwave Theory and Techniques. 56:39-48
A 1-V CMOS frequency synthesizer is proposed for wireless local area network 802.11a transceivers using a novel transformer-feedback voltage-controlled oscillator (VCO) for low voltage and a stacked frequency divider for low power. Implemented in a 0
Publikováno v:
IEEE Journal of Solid-State Circuits. 41:1236-1244
A 1-V 24-GHz 17.5-mW fully integrated phase-locked loop employing a transformer-feedback voltage-controlled oscillator and a stacked divide-by-2 frequency divider for low voltage and low power is presented. Implemented in a 0.18-/spl mu/m CMOS proces
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.