Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"L.J. Carr"'
Publikováno v:
International Journal of Nursing Studies Advances, Vol 3, Iss , Pp 100028- (2021)
Background: Past studies have reported nurses working day shifts engage in high amounts of light and moderate-intensity occupational physical activity. However, little is known regarding how occupational physical activity and sedentary behavior is ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4877e82e7b64777b79d0c0dd565833d
Autor:
Alice L.J. Carr, Jamie R.J. Inshaw, Christine S. Flaxman, Pia Leete, Rebecca C. Wyatt, Lydia A. Russell, Matthew Palmer, Dmytro Prasolov, Thomas Worthington, Bethany Hull, Linda S. Wicker, David B. Dunger, Richard A. Oram, Noel G. Morgan, John A. Todd, Sarah J. Richardson, Rachel E.J. Besser
Publikováno v:
Diabetes. 71:1591-1596
C-peptide declines in type 1 diabetes, although many long-duration patients retain low, but detectable levels. Histological analyses confirm that β-cells can remain following type 1 diabetes onset. We explored the trends observed in C-peptide declin
Autor:
Rachel E.J. Besser, Sarah J. Richardson, John A. Todd, Noel G. Morgan, Richard A. Oram, David B. Dunger, Linda S. Wicker, Bethany Hull, Thomas Worthington, Dmytro Prasolov, Matthew Palmer, Lydia A. Russell, Rebecca C. Wyatt, Pia Leete, Christine S. Flaxman, Jamie R.J. Inshaw, Alice L.J. Carr
C-peptide declines in type 1 diabetes although many long-duration patients retain low, but detectable levels. Histological analyses confirm that beta cells can remain following type 1 diabetes onset. We explored the trends observed in C-peptide decli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7e97fa2126f82b903dca99185376b047
https://doi.org/10.2337/figshare.19610127
https://doi.org/10.2337/figshare.19610127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.