Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"L.I. Alexandrov"'
Publikováno v:
Doklady Biological Sciences. 497:62-64
The study was designed to investigate the role of asymmetric prenatal visual stimulation on the activation of caudomedial mesopallium (CMM) neurons in nine-day-old pied flycatcher nestlings during auditory-guided freezing. Four groups of nestlings we
Publikováno v:
Bulletin of experimental biology and medicine. 153(5)
We studied transcriptional activity in the higher avian center visual system (Wulst area) in acoustically guided defensive behavior in visually deprived and non-deprived nestlings to evaluate the effects of visual afferentation on functional involvem
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. D. Vorobyeva, I. S. Stashkevitch, L.I. Alexandrov, E. Yu. Sitnikova, V. V. Raevsky, I. V. Kudriashova, I. E. Kudriashov, M. L. Pigareva, Korneeva Ev, T. B. Golubeva
Publikováno v:
Neuroscience and behavioral physiology. 27(4)
On the basis of their own data authors postulate that the increase in sensory input during early ontogeny results in a delay in the development of the sensory systems formed earlier. In connection with this, the sensory basis of behavioral patterns b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Comparative Psychology. 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.