Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"L.F. Figueiredo"'
Autor:
E.J. Candido Moraes, D. Sávio Giordani, J.A. Conti Silva, L.F. Figueiredo Faria, M.A. Motta Barreto
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Project-Based Learning (PBL) is a student-centered technique which objectives are to develop curricular skills through a more active way, unlike conventional teaching methodology. It has been used with Lorena's School of Engineering (EEL-USP) student
Autor:
J.T.A. Souza, A.A. Farias, R.C.C. Ferreira, S.J.C. Oliveira, L.F. Cavalcante, L.F. Figueiredo, F.G. Correia
Publikováno v:
Scientia Agraria Paranaensis, Vol 15, Iss 1, Pp 94-99 (2016)
The diversity of soil fauna has been considered a key aspect for maintaining the structure and fertility of soils. The crops of Cocos nucifera L., Vigna unguiculata L. and Opuntia ficus indica Mill. are major crops for income generation in the semiar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.