Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"L.E. Miner"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L.E. Miner
Publikováno v:
Journal of Communication Disorders. 2:224-240
Shriner (1968) has reviewed the procedural and inherent weaknesses of the MLR. The sufficiency of the SCS has also been challenged. A new language measure, the length-complexity index (LCI), is currently regarded as the best single indicator of devel
Autor:
L.E. Miner, Margaret C. Barlow
Publikováno v:
Journal of Communication Disorders. 2:241-251
The purpose of this study was to determine the test-retest reliability of a new measure of children's language, the Length-Complexity Index (LCI). There were seventeen subjects who participated in this study, seven males and ten females. The subjects
Autor:
L.E. Miner, Jerry Griffith
Publikováno v:
Journal of Communication Disorders. 2:264-267
Language samples were evoked under four stimulus conditions from 36 children between the ages of four and five. The purpose was to evaluate the reliability of the LCI in relation to the size of the language sample. Each sample was divided into five r
Publikováno v:
Journal of Communication Disorders. 2:268-272
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of communication disorders. 7(1)
The purpose of this investigation was to compare articulation severity ratings of /s/ and /r/ by lower-, middle-, and upper SES groups. The stimuli were rated by three groups of observers by the psychological scaling method of equal appearing interva