Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"L. van Doeselaar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Yang, J.P. Lopez, C. De Donno, L. van Doeselaar, S. Mitra, J. Bordes, L. Brix, M. Springer, S. Narayan, V. Kovarova, M. Eder, D. Menegaz, R.E. Huettl, A. Chen, J. Deussing, M. Schmidt
Publikováno v:
Neuroscience Applied. 1:100599
Autor:
L. Brix, Jan M. Deussing, Clara Engelhardt, Michael Czisch, Mathias V. Schmidt, J. Bordes, L. van Doeselaar
Publikováno v:
European Neuropsychopharmacology. 31:S33-S34
Autor:
Jan M. Deussing, K.G. Schraut, F. Tang, M. L. Poehlmann, Mathias V. Schmidt, L. Brix, J. Bordes, A Haeusl, Clara Engelhardt, L. van Doeselaar
Publikováno v:
European Neuropsychopharmacology. 31:S34-S35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Theo A. Klimstra, L. van Doeselaar
In this chapter, we discuss identity formation during adolescence and young adulthood focusing on two prominent contemporary models. Both models are extensions of Marcia’s (1966) original model of identity formation, in which dimensions of commitme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6b8b30c500c72529443e5046e98aca8d
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-804674-6.00018-1
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-804674-6.00018-1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.