Zobrazeno 1 - 10
of 338
pro vyhledávání: '"L. Yoo"'
Autor:
K. Kamp, N. Li, D.M. Lachance, K. Saad, E. Tolentino, L. Yoo, M.M. Heitkemper, K. Clark-Snustad, S.D. Lee, N. Dey
Publikováno v:
Gastro Hep Advances, Vol 1, Iss 5, Pp 853-856 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b67604a638c0461c9210e583d404635f
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 8, Iss 9, Pp 2959-2965 (2015)
A regional air-quality forecast system's model of surface ozone variability based on cloud coverage is evaluated using satellite-observed cloud fraction (CF) information and a surface air-quality monitoring system. We compared CF and daily maximum oz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/453d1980d095470eb6eeb0ee44660d44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M.E.A. Barendse, J.R. Swartz, S.L. Taylor, J.R. Fine, E.A. Shirtcliff, L. Yoon, S.J. McMillan, L.M. Tully, A.E. Guyer
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 66, Iss , Pp 101358- (2024)
This study aimed to characterize the role of sex and pubertal markers in reward motivation behavior and neural processing in early adolescence. We used baseline and two-year follow-up data from the Adolescent Brain and Cognitive DevelopmentSM study (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf8900f63a574f6998d34eef91f275f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.