Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"L. Vonk"'
Autor:
M. Willeboordse, N. H. M. Bartelink, P. van Assema, S. P. J. Kremers, H. H. C. M. Savelberg, M. T. H. Hahnraths, L. Vonk, M. Oosterhoff, C. P. van Schayck, B. Winkens, M. W. J. Jansen
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 9 (2022)
Background School-based health-promoting interventions are increasingly seen as an effective population strategy to improve health and prevent obesity. Evidence on the long-term effectiveness of school-based interventions is scarce. This study invest
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a5620a2473d4b72b52d000b2dab4c90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The term idiopathic pulmonary arterial hypertension (IPAH) is used to categorize patients with pre-capillary pulmonary hypertension of unknown origin. There is considerable variability in the clinical presentation of these patients. Using data from t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::ad73bcdd4327006a5807ad2280b5df48
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3103502
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3103502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.