Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"L. Troitsyna"'
Autor:
Hassen Aroui, M. Guinet, J. Buldyreva, P. Soulard, E. Raddaoui, Nina N. Lavrentieva, D. Jacquemart, L. Troitsyna, A.S. Dudaryonok
Publikováno v:
Journal of Quantitative Spectroscopy and Radiative Transfer. 232:165-179
The present work is dedicated to the ν6 band of 12CH3I with the aim of generating a complete line list for databases. High resolution Fourier transform spectra have been recorded in MONARIS and a multispectrum fitting procedure using Voigt profile h
Publikováno v:
Journal of Quantitative Spectroscopy and Radiative Transfer
Journal of Quantitative Spectroscopy and Radiative Transfer, Elsevier, 2020, 242, pp.106797. ⟨10.1016/j.jqsrt.2019.106797⟩
Journal of Quantitative Spectroscopy and Radiative Transfer, Elsevier, 2020, 242, pp.106797. ⟨10.1016/j.jqsrt.2019.106797⟩
Temperature dependence of methyl iodide self-broadening coefficients in the fundamental ν6 band is evaluated theoretically by the use of a semi-classical and a semi-empirical approaches in the range 200–400 K recommended for HITRAN. In the absence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8239d9faae4f2fc1d8505a99bc815614
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02736630/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02736630/document
Publikováno v:
Journal of Quantitative Spectroscopy and Radiative Transfer. 273:107839
CH 3 I-oxygen line-broadening coefficients at 296 K are calculated for the RR, PR, RP, PP, RQ and PQ sub-branches of the ν 6 band in a wide range of rotational quantum numbers ( 0 ≤ J ≤ 70 , K ≤ 20 by a semi-classical and a semi-empirical meth
Publikováno v:
Journal of Quantitative Spectroscopy and Radiative Transfer. 266:107566
A semi-classical and a semi-empirical methods are employed to obtain line-broadening coefficients for the ν 6 band of CH 3 I-N 2 at room temperature (296 K). Calculations are performed for lines in the R, P and Q branches in a broad range of rotatio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.