Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"L. Toccaceli"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Introduzione Il MELD score è un parametro fondamentale nella gestione delle liste d’attesa nel trapianto di fegato basate sulla priorità di assegnazione d’organo. Lo scopo dello studio è la valutazione dell’impatto di MELD elevati (≥ 30) s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::cf8a889bf247fddf098d3dc9b279465f
http://hdl.handle.net/11585/113119
http://hdl.handle.net/11585/113119
Autor:
E. Pierucci, R. Spiritoso, E. Bernardi, M. Cimatti, A. Dante, Antonio Siniscalchi, L. Riganello, Andrea Zanoni, Stefano Faenza, Z. Miklosova, S. Spedicato, L. Toccaceli, E. Tommasoni, Alessandro Cucchetti, Antonio Daniele Pinna
Publikováno v:
Transplantation Proceedings. 41:1240-1242
The model for end-stage liver disease (MELD) is used to determine organ allocation priorities for orthotopic liver transplantation (OLT), although its value to predict posttransplantation mortality and morbility is controversial. The aim of this stud
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 18, Iss 2 (2003)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8efa69b5ca7241cd98a14dd9abdf7118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.