Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"L. Tainio"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L. Tainio, I. Winkler
The article compares reading literacy education in Germany and Finland using the following curricula and textbooks intended to ten-year-old pupils as data: Finnish National Core Curriculum for Basic Education and the German Bildungsstandards, as well
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cc3f9b2afd798ae767c5f903a308638c
http://hdl.handle.net/10138/230995
http://hdl.handle.net/10138/230995
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Huttunen, Kaisa Saari, Sanna Kukkonen, Silvio Gianinazzi, N. Devos, Philippe Thonart, M.C. Lemoine, F. Weekers, Mauritz Vestberg, Claude Alabouvette, Christelle Cordier, Claire Kevers, L. Tainio, Päivi Parikka
Publikováno v:
Applied Soil Ecology
Applied Soil Ecology, Elsevier, 2004, 27, pp.243-258
Applied Soil Ecology, Elsevier, 2004, 27, pp.243-258
Multimicrobial inoculation has been proposed as a way of protecting plants against environmental stress and increasing the sustainability of plant production. To study these possibilities in a micropropagation system, microplants of strawberry, Fraga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6ffc7916ab134e034ff534a113ae646b
https://hal.inrae.fr/hal-02679189
https://hal.inrae.fr/hal-02679189
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.