Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"L. Spentzouris"'
Autor:
N. Neveu, L. Spentzouris, A. Adelmann, Y. Ineichen, A. Kolano, C. Metzger-Kraus, C. Bekas, A. Curioni, P. Arbenz
Publikováno v:
Physical Review Accelerators and Beams, Vol 22, Iss 5, p 054602 (2019)
Particle accelerators are invaluable tools for research in the basic and applied sciences, such as materials science, chemistry, the biosciences, particle physics, nuclear physics and medicine. The design, commissioning, and operation of accelerator
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6615588e71034e7584418a1d212af33e
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Accelerators and Beams, Vol 6, Iss 10, p 102801 (2003)
The booster ionization profile monitor (IPM) obtains transverse beam profiles by measuring the distribution of ions resulting from interaction of the proton beam with background gas in the beam chamber. The challenge of the IPM operation is that the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d11402beec64127af1e50b8faeed5f4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Antipov, W. Liu, W. Gai, J. G. Power, L. Spentzouris, Carl B. Schroeder, Wim Leemans, Eric Esarey
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings.
We report on a design of a TM‐mode based metamaterial‐loaded waveguide. Network analyzer measurements demonstrated a left‐handed propagation region for the TM11 mode at around 10 GHz. A beamline experiment was performed with the metamaterial‐
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.