Zobrazeno 1 - 10
of 257
pro vyhledávání: '"L. Skipper ."'
An exploration of the University of South Carolina's trailblazing approach to the first-year experienceAs an innovative educational experiment, University 101 was designed to support students'transition to and success in college. Now, fifty years aft
Autor:
Stephanie L. Skipper
This book explains the requirements for compliance with FDA regulations and ISO standards (9001/13485) for documented information controls, and presents a methodology for compliance. The document control system (DCS), or documented information contro
Autor:
Tracy L. Skipper
Publikováno v:
From Educational Experiment to Standard Bearer ISBN: 9781643363677
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::655e2200078c3e90eac4bc465e6e1210
https://doi.org/10.2307/j.ctv2j56z08.7
https://doi.org/10.2307/j.ctv2j56z08.7
Publikováno v:
New Directions for Higher Education. 2019:91-100
Publikováno v:
Environmental Epidemiology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::aeacbaba7d848f47b87a18dc7ceefa42
https://doi.org/10.1201/9780367810870-5
https://doi.org/10.1201/9780367810870-5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tracy L. Skipper, Jennifer R. Keup
Publikováno v:
Journal of Student Affairs Research and Practice. 54:95-108
Open-ended data from the 2009 National Survey of Peer Leaders were analyzed to explore the impact of peer leadership on academic performance. While most participants suggested the experience had no effect on academics, perceptions varied by role. Pee
Autor:
Ming-Wei Chao, Laura J. Trudel, Gerald N. Wogan, Wenjie Ye, Paul L. Skipper, Chia-Yi Tseng, Steven R. Tannenbaum, Pinar Erkekoglu, Belma Kocer-Gumusel
Publikováno v:
ATHENS JOURNAL OF HEALTH. 2:163-176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.