Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"L. Shuranova"'
Publikováno v:
Medičnì Perspektivi, Vol 29, Iss 1, Pp 34-43 (2024)
The article focuses on the analysis of "most common methods providing health care to migrants and refugees and on the other hand on the analysis of "most common health problems" of refugees and migrants especially in Europe after the outbreak of war
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9f321c7a78547aa99d8570e24663ff9
Publikováno v:
Medičnì Perspektivi, Vol 28, Iss 1, Pp 48-55 (2023)
The article reveals the features of coordinated rehabilitation – a process that leads to rehabilitating of people with neurological damage that limits their functionality. The purpose of the article is a literature review within the framework of GA
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e230385cec84ea99e48361aae9c6042
Publikováno v:
Medičnì Perspektivi, Vol 29, Iss 2, Pp 143-151 (2024)
The period of compulsory school attendance is a mentally very challenging period for children in foster care, which can be impacted by complex developmental trauma stemming from the child's experience in foster care with cumulative and chronic trauma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bb2ec2f961c43548e07684e0894dc02
Autor:
J. Vacková, L. Shuranova
Publikováno v:
Ukrainian Neurological Journal.
The Functional Independence Measure and Functional Assessment Measure (FIM + FAM) is an effective, efficient, and objective tool for tracking changes in the motor, cognitive, and psychosocial functions of patients over the entire treatment and rehabi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.