Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"L. Proulx"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review Journal of Autism and Developmental Disorders. 10:113-129
The purpose of this systematic review of literature was to synthesize research on interventions that used augmented reality (AR) to teach academic skills to students with autism spectrum disorder (ASD) and intellectual and developmental disabilities
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Personal Relationships. 27:47-60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morgan L. Proulx, Laura V. Machia
Publikováno v:
Personality and Social Psychology Bulletin. 46:781-793
People have diverse psychological needs that they seek to have fulfilled to maximize their well-being. Romantic relationships are the primary source individuals use for need fulfillment, but fulfillment can come from other sources as well—friends,
Publikováno v:
Annals of the Rheumatic Diseases. 81:132.1-132
Baring it All: a report on the sexual and reproductive health experiences of women+ with inflammatory arthritis, rheumatic and psoriatic diseasesBackgroundInflammatory arthritis and psoriasis commonly affect women+ in the prime of their lives with si
Cognitive complexity refers to open-minded, flexible, multidimensional thinking. An individual demonstrating high complexity interprets nuance, thinks about multiple perspectives, distinguishes among ideas, and considers their connections. Conversely
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5b3f81cbb421983d6ec1a5ba2ab20a9a
https://doi.org/10.1093/acrefore/9780190228637.013.1024
https://doi.org/10.1093/acrefore/9780190228637.013.1024