Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"L. Pineau"'
Autor:
A. Kleiber, J. Roy, V. Brunet, E. Baranek, J.M. Le-Calvez, T. Kerneis, A. Batard, S. Calvez, L. Pineau, S. Milla, V. Guesdon, L. Calandreau, V. Colson
Publikováno v:
Animal, Vol 18, Iss 3, Pp 101081- (2024)
Cognitive enrichment is a promising but understudied type of environmental enrichment that aims to stimulate the cognitive abilities of animals by providing them with more opportunities to interact with (namely, to predict events than can occur) and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1c983fd70a04cc1b6fcb05578e2f65c
Publikováno v:
Ocean Science, Vol 17, Pp 17-34 (2021)
We investigated the long-term changes of the principal tidal component M2 along North Atlantic coasts, from 1846 to 2018. We analysed 18 tide gauges with time series starting no later than 1940. The longest is Brest with 165 years of observations. We
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/448d483e96e044e4b0996ec07d2daad5
Autor:
L. Marié, F. Collard, F. Nouguier, L. Pineau-Guillou, D. Hauser, F. Boy, S. Méric, P. Sutherland, C. Peureux, G. Monnier, B. Chapron, A. Martin, P. Dubois, C. Donlon, T. Casal, F. Ardhuin
Publikováno v:
Ocean Science, Vol 16, Pp 1399-1429 (2020)
Surface currents are poorly known over most of the world's oceans. Satellite-borne Doppler wave and current scatterometers (DWaCSs) are among the proposed techniques to fill this observation gap. The Sea surface KInematics Multiscale (SKIM) proposal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70086965e05e4e81aad5e406af1951ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. RUST, L. PINEAU, M. DUNSEATH TERAO, S. PERNON, P. GARNIER, A. LE GALL, F. ANDRE, F. BOUGEARD, R. HIRWA NSHUTI, E. LORMEL
In 2016, the Universite de Rennes 1 officially joined the CNES pedagogical project PERSEUS in order to stimulate interest in innovative research and entrepreneurship. On-campus activities undertaken without the stress of formal examinations help buil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3db2654191b77b91861bc9f01b1b840f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.