Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"L. Liliasari"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 7, Iss 2, Pp 193-203 (2018)
Solid state chemistry (SSC) concept is abstract yet makes it difficult for students. Considering students’ and scientist conception in designing a learning sequence, it is important to make scientific knowledge to be comprehensible for students. Mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a8ef2c343f3490fbfb4c94fe24add76
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. 11:511-518
The Valence Shell Electron Pair Repulsion (VSEPR) is an essential topic for high school student’s fundamental understanding of 3D shapes of chemical compounds. Due to the spatial aspect of the topic, the students were forced to imagine the geometry
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1869:012163
The purpose of this research is to perform modeling and simulation to solve differential equations in cases of physical phenomena. The physical system studied is simple harmonic motion. The method used is the method of problem solving using computer
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1869:012203
The aim of this research is to study the magnetohydrodynamic (MHD) phenomenon on the solar surface by apply differential equations. We are trying to understand and explain the processes from observable solar layers to deeper layers, by using plasma t
Publikováno v:
Ideas for 21st Century Education ISBN: 9781315166575
This study aimed to design a web-based learning model to enhance pre-service teachers’ competencies in the Interconnection of Multiple Levels of Representation (IMLR). The model contains multimodal representations with assignments and probing quest
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58810ddc25c291f7296349d2f48eae18
https://doi.org/10.1201/9781315166575-72
https://doi.org/10.1201/9781315166575-72
Publikováno v:
Ideas for 21st Century Education ISBN: 9781315166575
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7d7e5bf3884c2830979da3d942096981
https://doi.org/10.1201/9781315166575-37
https://doi.org/10.1201/9781315166575-37
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:032026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.