Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"L. Jovarauskaite"'
Autor:
E. Kazlauskas, L. Jovarauskaite, K. Abe, C. R. Brewin, M. Cloitre, I. Daniunaite, Y. Haramaki, S. Hihara, A. Kairyte, Y. Kamite, K. Sugimura, S. Thoresen, P. Zelviene, I. Truskauskaite-Kuneviciene
Publikováno v:
Epidemiology and psychiatric sciences, Cambridge : Cambridge University Press (CUP), 2022, vol. 31, art. no. e49, p. [1-10]
Aims Cross-cultural studies of posttraumatic stress disorder (PTSD) and complex PTSD (CPTSD) based on ICD-11 diagnostic criteria are scarce, especially in adolescence. The study aimed to evaluate the trauma exposure, prevalence and factors associated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c31e97d0a584da89184ca4cc49f3245
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB136390913&prefLang=en_US
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB136390913&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.