Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"L. Jokar"'
Autor:
L. Jokar, M.R. Fadaee
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 8, Iss 4, Pp 283-296 (2014)
Among the varieties of educational topics, mathematics as an essential subject, is taken under consideration in different aspects, but its abstract quiddity causes that people think mathematics and its classes have no relations with values. In this r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8f1c04eba9d4c12976950f6e5a59546
Autor:
F. Sepehrian, L. Jokar
Publikováno v:
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, Vol 2, Iss 3, Pp 17-30 (2013)
The purpose of this study was to evaluate the relationship between internet addiction and anxiety in personality types A and B and investigate the predictive validity of these two variables and their interaction with gender in predicting internet add
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/555e7cc8ace443e195bda3bf3a3a8f9d
Autor:
Abdolmajid Ronaghi, L. Jokar
Publikováno v:
Journal of Science and Technology of Greenhouse Culture. 6:163-174
One of the fast responding methods of plants to fertilizer application is foliar application, which saves fertilizer consumption too. Foliar application of micronutrients is a useful method, especially when roots are unable to absorb necessary elemen
Publikováno v:
Journal of Science and Technology of Greenhouse Culture. 6:9-19
To evaluate the effects of different levels of iron (Fe) (from Fe-nano-chelate and Fe-EDDHA sources) on growth parameters, concentration and absorption of Fe and some nutrients in cowpea (Vigna unguiculata) in a calcareous soil, a greenhouse experime
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.