Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"L. Inchboard"'
Autor:
C. Verhaeghe, H. El Hachem, L. Inchboard, R. Corroenne, C. Dreux, P. Jeanneteau, G. Legendre, P. Descamps, P. Saulnier, P. May-Panloup, P. E. Bouet
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Abstract Background The learning curve cumulative summation test (LC CUSUM test) allows to define an individualized learning curve and determine the moment when clinical proficiency is attained. After acquisition of the skills, the cumulative summati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5d55500eb504129976a87542f880b26
Autor:
Lauren L Inchboard, Richard Thompson, Mike Perks, Kirsty J. Park, Toni-Kim Clarke, Alice Broome
Key message Epiphytic lichens of remnant Atlantic oakwood trees, enclosed within a recently planted conifer matrix, show ability to survive early stages of woodland restoration (conifer removal). Context Atlantic oakwood, ancient semi-natural woodlan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d8e33c86abaa09b8049fa89c966d28f
Autor:
Guillaume Legendre, L. Inchboard, C. Dreux, Pierre-Emmanuel Bouet, P. Descamps, Caroline Verhaeghe, H. El Hachem, P. Jeanneteau, Pascale May-Panloup, Romain Corroenne, Patrick Saulnier
Publikováno v:
BMC Medical Education
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Background The learning curve cumulative summation test (LC CUSUM test) allows to define an individualized learning curve and determine the moment when clinical proficiency is attained. After acquisition of the skills, the cumulative summation test (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.