Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"L. Hovsepian"'
Autor:
Fiona L. Hovsepian
Publikováno v:
Consciousness, Spirituality & Transpersonal Psychology. 3:111-127
Heuristic methodology (Moustakas, 1990) was employed to explore the experiences and identities of women without children in relation to predominant discourses around womanhood and motherhood. Seven co-researchers participated in the study, a mix of i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. Bret, L. Hovsepian, G. Birraux, R. Le Floch, Andrew M. Lovering, Christophe Vinsonneau, J.F. Arnould, J. Stephanazzi
Publikováno v:
Pathologie Biologie. 58:e27-e31
The aims of this multicentre open-label study was to evaluate the pharmacokinetics of linezolid in patients with burn injury above 20 % BSA and to compare them with healthy volunteers, matched in age, sex and weight. After a single 600 mg IV dose of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christophe Vinsonneau, Andrew M. Lovering, J. Stephanazzi, R. Le Floch, L. Hovsepian, G. Birraux, P. Bret
Publikováno v:
Journal of Antimicrobial Chemotherapy. 63:553-559
AIMS: To evaluate the pharmacokinetics of linezolid following its administration in patients with major thermal injuries and in a group of healthy volunteers. METHODS: In an open-label, multicentre design with two parallel groups, a group of patients
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics. 81:401-405
Intravenous (i.v.) paracetamol is used as 1-g infusions with a maximal daily dose of 4 g/day. However, a higher initial analgesic dose could be of interest in the immediate postoperative period when the pain is maximal. The purpose of the present stu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.