Zobrazeno 1 - 10
of 323
pro vyhledávání: '"L. Hertz-Pannier"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Denis Le Bihan, Lisa Leroi, L. Hertz-Pannier, Vincent Gras, Ludovic de Rochefort, Romain Valabregue, Franck Mauconduit, Alexandre Vignaud, Mathilde Ripart, Emilie Poirion, Nicolas Boulant, Mathieu Santin
Publikováno v:
Magnetic Resonance in Medicine
Magnetic Resonance in Medicine, 2020, 84 (6), pp.3286-3299. ⟨10.1002/mrm.28391⟩
Magnetic Resonance in Medicine, Wiley, 2020, 84 (6), pp.3286-3299. ⟨10.1002/mrm.28391⟩
Magnetic Resonance in Medicine, 2020, 84 (6), pp.3286-3299. ⟨10.1002/mrm.28391⟩
Magnetic Resonance in Medicine, Wiley, 2020, 84 (6), pp.3286-3299. ⟨10.1002/mrm.28391⟩
International audience; Purpose: Performing simultaneous quantitative MRI at ultra-high field is challenging, as B0 and B1 + heterogeneities as well as Specific Absorption Rate increase. Too large deviations of flip angle from the target can induce b
Autor:
Virginie van Wassenhove, Lou Scotto di Covella, Franck Ramus, Mikel Lizarazu, Katia Lehongre, L. Hertz-Pannier, Denis Rivière, Raphaël Mizzi
Publikováno v:
Addi. Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
instname
Addi: Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
Universidad del País Vasco
instname
Addi: Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
Universidad del País Vasco
Available online 3 February 2021. Whether phonological deficits in developmental dyslexia are associated with impaired neural sampling of auditory information is still under debate. Previous findings suggested that dyslexic participants showed atypic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61691588466d8b746737990d1de2a80f
http://hdl.handle.net/10810/50304
http://hdl.handle.net/10810/50304
Autor:
François Leroy, Jean-François Mangin, François Rousseau, Hervé Glasel, L Hertz-Pannier, Jessica Dubois, Ghislaine Dehaene-Lambertz
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 6, Iss 11, p e27128 (2011)
BACKGROUND: The segmentation of the cortical interface between grey and white matter in magnetic resonance images (MRI) is highly challenging during the first post-natal year. First, the heterogeneous brain maturation creates important intensity fluc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f07f1d4e58d4a1eaf6e620b8c4fd5ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ghislaine Dehaene-Lambertz, Cyril Poupon, Jessica Dubois, L. Hertz-Pannier, Parvaneh Adibpour
Publikováno v:
Brain Plasticity
Brain Plasticity, IOS Press, 2016, 2 (1), pp.49-69. ⟨10.3233/BPL-160031⟩
Brain Plasticity, 2016, 2 (1), pp.49-69. ⟨10.3233/BPL-160031⟩
Brain Plasticity, IOS Press, 2016, 2 (1), pp.49-69. ⟨10.3233/BPL-160031⟩
Brain Plasticity, 2016, 2 (1), pp.49-69. ⟨10.3233/BPL-160031⟩
International audience; Already during the last trimester of gestation, functional responses are recorded in foetuses and preterm newborns, attesting an already complex cerebral architecture. Then throughout childhood, anatomical connections are furt
Autor:
Denis Rivière, François Leroy, C. Rolland, L. Hertz-Pannier, C. Poupon, J.-F. Mangin, Parvaneh Adibpour, Ghislaine Dehaene-Lambertz, Jessica Lebenberg, Jessica Dubois, E. Moulton
Publikováno v:
ISBI
The development of the human brain is a complex process that starts during early pregnancy and extends until the end of adolescence. In parallel to morphological changes in brain size and gyrification, several microstructural changes occur in the cor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.