Zobrazeno 1 - 10
of 3 713
pro vyhledávání: '"L. Hamon"'
Autor:
Joseph H. Azar, John P. Evans, Madison H. Sikorski, Karthik B. Chakravarthy, Selah McKenney, Ian Carmody, Cong Zeng, Rachael Teodorescu, No-Joon Song, Jamie L. Hamon, Donna Bucci, Maria Velegraki, Chelsea Bolyard, Kevin P. Weller, Sarah A. Reisinger, Seema A. Bhat, Kami J. Maddocks, Nathan Denlinger, Narendranath Epperla, Richard J. Gumina, Anastasia N. Vlasova, Eugene M. Oltz, Linda J. Saif, Dongjun Chung, Jennifer A. Woyach, Peter G. Shields, Shan-Lu Liu, Zihai Li, Mark P. Rubinstein
Publikováno v:
JCI Insight, Vol 8, Iss 6 (2023)
We assessed vaccine-induced antibody responses to the SARS-CoV-2 ancestral virus and Omicron variant before and after booster immunization in 57 patients with B cell malignancies. Over one-third of vaccinated patients at the pre-booster time point we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/094df6d1a4bf45e8b2832d1cf020148e
Autor:
Lagrée, Michel
Publikováno v:
Annales. Histoire, Sciences Sociales, 1991 Mar 01. 46(2), 486-487.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27583106
Autor:
Maaske, Roben J.
Publikováno v:
The High School Journal, 1939 May 01. 22(5), 211-211.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40367077
Autor:
Michel Lagrée
Publikováno v:
Annales. Histoire, Sciences Sociales. 46:486-487
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Educational Sociology, 1940 Mar 01. 13(7), 443-443.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2262293