Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"L. Grob"'
Publikováno v:
Physical Review Accelerators and Beams, Vol 25, Iss 4, p 041001 (2022)
The interaction of dust particles with the LHC proton beams accounts for a major fraction of irregular beam loss events observed in LHC physics operation. The events cease after a few beam revolutions because of the expulsion of dust particles from t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/203abc4b957b45468e238b90f76dc8c4
Autor:
L. Grob, D.P. Guensch, S. Oeri, S. Kuganathan, M.D. Neuenschwander, C.D. Utz, B. Jung, H. Von Tengg-Kobligk, K. Fischer
Publikováno v:
Journal of Cardiothoracic and Vascular Anesthesia. 36:S23-S24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academic Medicine. 96:S194-S195
Autor:
Sally A. Santen, Larry D. Gruppen, Joshua B. Kurtz, Nikki L. Bibler Zaidi, Seetha U. Monrad, Andrew W. Tai, Michael Hortsch, Karri L. Grob
Using revised Bloom’s taxonomy, some medical educators assume they can write multiple choice questions (MCQs) that specifically assess higher (analyze, apply) versus lower-order (recall) learning. The purpose of this study was to determine whether
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f5dacac39f03f3a83d4cb4a6f134967
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 25, Iss 1 (2020)
Medical Education
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Medical Education
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Background: Teaching students how to create assessments, such as those involving multiple-choice questions (MCQs), has the potential to be a useful active learning strategy. In order to optimize students’ learning, it is essential to understand how
Autor:
Asra Z. Ahmed, Nikki L. Bibler Zaidi, Karri L. Grob, Sally A. Santen, Andrew W. Tai, Seetha M. Monrad, Joshua B. Kurtz, Larry D. Gruppen
Publikováno v:
Academic Medicine. 93:856-859
Medical school assessments should foster the development of higher-order thinking skills to support clinical reasoning and a solid foundation of knowledge. Multiple-choice questions (MCQs) are commonly used to assess student learning, and well-writte
Autor:
Larry D. Gruppen, Elizabeth Holman, Seetha U. Monrad, Nikki L. Bibler Zaidi, Sally A. Santen, Karri L. Grob
Publikováno v:
Medical Science Educator. 28:13-17
Medical schools strive to administer high-quality exams. These exams are often authored and graded by basic science and clinical faculty with content expertise; however, these faculty may lack expertise in question writing as well as familiarity with
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.