Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"L. Ebrahim"'
Publikováno v:
Majallah-i ḥifāẓat-i giyāhān, Vol 35, Iss 3, Pp 321-331 (2021)
Introduction: Cucumber, Cucumis sativus L. is one the most important economic vegetables crop cultivated in Iran and many countries of the world. The cotton-melon aphid, Aphis gossypii Glover (Hemiptera: Aphididae), is one of the most destructive pol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44090eb38c774db795de40990fb32de7
Publikováno v:
Réanimation Urgences. 5:691-697
Resume L'amelioration de la prise en charge des patients dans un service d'accueil des urgences (SAU) passe par une meilleure evaluation de la douleur des malades. Pour evaluer cette douleur et en assurer un traitement efficace, il faut disposer d'un
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L. Ebrahimi, F. Moradi
Publikováno v:
طب جانباز, Vol 10, Iss 3, Pp 157-164 (2018)
Aims: The purpose of this study was to investigate the role of perceived social support and psychological hardness in perceived stress and aggression of retired veterans. Instrument and Methods: This study is a descriptive correlational which was don
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/644d1ca40fbf412a9c24df9624d3a97c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bihdād, Vol 2, Iss 1, Pp 33-38 (2013)
Background: Myocardial infarction is the first cause of death in people over 35 years. Because most risk factors for heart disease are associated with behavior and consciousness. This study examined the impact of education based on knowledge and perf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb0153372dc04788a8fea56fa1e0eda3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.